• Algoritmul Google favorizează conținutul pe subiecte. Aceasta a împins SEO-urile să exploreze grupurile de subiecte ca mijloc de organizare și relaționare a conținutului pe un site web. Este o tehnică care implică o singură pagină (stâlp) care conține informații aprofundate despre un anumit subiect, în timp ce se face legătura
  • Testarea utilizatorilor are în vedere informații despre mintea utilizatorului și capacitatea de utilizare (dar nu este aceeași cu evaluarea utilizabilității). Utilizabilitatea înseamnă practic cât de ușor de utilizat sunt interfețele de utilizator. Dacă un site web (sau un proces de pe site-ul web – cum ar fi plata cu plăți)
  • Ați obținut rezultate inconsistente în urma conversiilor, optimizării sau testării A / B, sau poate niciun rezultat deloc? Este probabil pentru că o faci greșit. (înălțarea muzicii instrumentale) Poate copiați tactici aleatorii dintr-o postare pe blog, poate copiați concurenți sau lideri de piață sau poate doar urmați cele mai bune
  • Știți ce separă cele mai de succes mărci de pe Facebook de cele care susțin că „nu funcționează pentru ei Facebook Ads?” Au o pâlnie de vânzare Facebook adecvată. Agenții de publicitate din întreaga lume au cheltuit peste 67,37 miliarde de dolari pe Facebook Ads doar în 2019. Utilizatorii sunt
  • Căutați cel mai în profunzime ghid de anunțuri Facebook Instant Experience pentru a obține rezultate de top pe Facebook? La STAR MARKETING , credem că anunțurile Facebook cu experiență instantanee au potențialul să depășească majoritatea reclamelor dvs. de retargeting Facebook, deoarece sunt super interactive, creative și transparente. Conform Facebook :
  • Lansarea optimizării bugetului campaniei Facebook este cea mai tare știre a universului digital de marketing 2020. Să ne dăm seama ce înseamnă asta pentru noi în lumea comerțului electronic. Din februarie 2020, Facebook vor trece toate conturile la optimizarea bugetului campaniei CBO AKA. Funcția este disponibilă din septembrie 2019 și